Метод проектів це один з найефективніших методів у вивченні іноземної мови. Учні 5-В класу (вчитель Долгополова Н.В.) під час вивчення теми «Моя родина» створили два проекти англійською мовою, а саме «Моє родинне дерево» та «Вподобання членів моєї родини». Уроки проходили цікаво і діти мали змогу проявити свою креативність.
Учні 3-А класу отримали завдання створити проект «Мій розклад» англійською мовою. Виконання проектних завдань дозволяє школярам бачити практичну користь від вивчення іноземної мови, що сприяє підвищенню пізнавальної активності. Діти цього класу завжди із задоволенням виконують проектні роботи на уроках англійської мови. Дякуємо і бажаємо подальших успіхів у навчанні!
14 березня з нагоди Міжнародного дня «Задай запитання!» кафедра вчителів іноземної мови ініціювала проведення флешмобу: група дітей 4-11 класів зустрічали вранці усіх різноманітними питаннями, а за три правильні відповіді нагороджували солодощами.
Цей день відзначається на честь Дня народження Альберта Ейнштейна, який вважав, що надзвичайно важливо не зупинятися задавати запитання. Висловлюємо подяку учням 1А, 1В,4Г, 5А, 5В, 6А, 6Б, 6В, 7А, 8А, 9А, 9Б,11А класів за активну участь у заході.
Будьте допитливими! Не зупиняйтесь задавати запитання!!!
2 березня вокальна група шкільного хору «Вишиванка» (кер.Колесник Л.А.) брала участь у районному етапі конкурсу хорових колективів. На розсуд журі були представлені такі твори: «Колискова» (сл. та муз. Анатолія Житкевича) та «Казка» (сл. та муз. Матвія Вермієнка).
26 лютого у кожному класі проведено тематичний урок до Дня початку кримського спротиву: «Крим – це Україна. Два роки окупації», «Крим і Україна – тотожні поняття», «Крим. Хронологія окупації». Такі уроки допомагають формуванню ціннісного ставлення особистості до українського народу, Батьківщини, держави та нації, громадянської позиції.
Позакласні заходи з предметів, за висловленням В.О. Сухомлинського, «дають можливість збагачення й розширення знань учнів, створення, інтелектуального фону, що сприяє свідомому і глибокому засвоєнню програмового матеріалу; поглиблення набутих на урокахзнань, розвиток умінь і навичок…; виховання ініціативи, самостійності, творчих здібностей учнів, їх пізнавальних інтересів; забезпечення виховної спрямованості предмета, що вивчається, формування почуття патріотизму».
23.02.16 в рамках історії та географії відбувся ІІ загальношкільний історичний турнір (кер. Копилова С.В.). 7 команд учнів 9-11-х класів намагалися якнайкраще розкрити запропоновану тема турніру – «Епоха Середньовіччя». З великим відривом перемогла команда 10-А класу «Спарта» (капітан Акішев Володимир), яка й отримала перехідний кубок. ІІ місце посіла команда «Афіни» 11-А класу, ІІІ місце – команда «Іду на ви» 9-Б класу.
24.02.16 Урок-вікторина з географії для 9-х класів«Я люблю тебе, Україно» (вчительгеографії Гончарук О.С.). Важливим завданням вікторини став розвиток творчих і організаторських навичок учнів, позитивного ставлення до предмета, уміння працювати в команді, чути і поважати чужу думку, любити історію, традиції своєї країни, пропагувати її неповторність та красу. Кращий результат показала команда «НАТО» 9-Б класу.
25.02.16 учні 6-Б класу змагалися між собою у командній грі «Стратосфера» (кер.Власюк О.Ю.).
<< Previous 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 Next >>